سوالات متداول
  • پاسخ 1. تعمیرگاه وردپرس چیست؟

    یک تیم از توسعه دهندگان متخصص وردپرس در بالاترین سطح پشتیبانی. انگیزه ما، ارائه راه حل های مناسب پشتیبانی برای سایت های وردپرسی است. ما تعداد زیادی خدمات ارائه میکنیم، از طراحی تا توسعه دادن وبسایت شما .

  • پاسخ 2: میز پشتیبانی چه میکند؟

    لیست کامل خدمات ارائه شده ما را می توانید بررسی کنید. برای اینکه آن را کوتاه کنید، روی فعالیت روزانه خود (مانند ساختن کسب و کار خود) تمرکز می کنید؛ ما از حضور آنلاین شما پشتیبانی می کنیم .

  • پاسخ 3. مدت زمان تکمیل پروژه چقدر است؟

    ما پروژه را در یک روز کاری انجام می دهیم، بیشتر ظرف مدت ۸ ساعت. اگر در طول تعطیلات آخر هفته، یک پروژه را سفارش دهید، معمولا صبح شنبه آن را بررسی میکنیم؛ مگر اینکه واقعا ضروری باشد .

  • پاسخ 4. آیا شما بیش از یک سایت را پشتیبانی میکنید؟

    همه برنامه های پشتیبانی تنها برای یک وب سایت هستند. اگر شما دو سایت برای پشتیبانی داشته باشید، می توانید دو بار ثبت نام کنید.

  • پاسخ 5. من نمیتوانم تمام این کارها را خودم انجام دهم؟

    االبته که شما میتوانید. این فقط ساعاتی طولانی از انرژی و وقت و هزینه ی شما را، برای پیدا کردن راه حل درست مشکلات در جستجوی اینترنتی خواهد گرفت .

  • پاسخ 6. آیا امنیت سایت من نزد شما به خطر نمی افتد؟

    تعمیرگاه وردپرس، هیچ گاه از اطلاعات حساس و ارزشمند شما استفاده نخواهد کرد و انها را به اشتراک نخواهد گذاشت. ما این را تضمین می کنیم.

  • پاسخ 7. آیا نوع سرور میزبان سایت من برای شما مهم است؟

    ما با تمامی ارائه دهندگان میزبانی سرور همکاری می کنیم. اگر به دلایلی یک مشکل وجود داشته باشد، ما به طور مستقیم با میزبان ارتباط خواهیم گرفت تا اطمینان حاصل کنیم که ما میتوانیم از طریق آنها خدمات خود را به بهترین شکل ارائه دهیم .

  • پاسخ 8. سفارشی سازی سایت به چه معناست؟

    سفارشی سازی سایت، هر کار انجام شده توسط تعمیرگاه وردپرس برای شخصی سازی سایت وردپرسی شما و اضافه کردن قابلیت های اضافی است. اگر شما نیاز به اضافه کردن ویژگی های اضافی به سایت خود مانند طراحی قالب سایت، تغییر قالب سایت،تغییر لوگو سایت، جابجایی در منو، نصب افزونه های کاربردی و… دارید، تعمیرگاه وردپرس بهترین انتخاب است .

  • پاسخ 9. اگر نیاز های خاص داشته باشم، چه کنم؟

    ما می توانیم به شما در هر نوع بهبود و ترفند وردپرس کمک کنیم. به سادگی، شما میتوانید نیازهای خود را به ما ارسال و ما با بررسی و ارائه راه حل های مناسب آنها را برآورده میکنیم. به لیست خدمات سفارشی ما مراجعه کنید تا ببینید آیا درخواست شما قبلا ذکر شده است یا خیر .

  • پاسخ 10. آیا شما گزارش های پیشرفت پروژه را ارائه می کنید؟

    هدف ما ارتباط کارآمد با کاربران است. به همین دلیل شما در طول پروژه اطلاعات پیشرفت کار رادریافت خواهید کرد. هنگامی که پروژه به پایان رسید، به شما گزارشات مفصلی در مورد تمام کارهای سفارشی سازی شده که ما انجام داده ایم، می فرستیم .

  • پاسخ 11. برای شروع باید چه داده هایی را ارائه کنم؟

    برای پیکربندی و تنظیم سایت وردپرسی شما، ما به بعضی از اطلاعات شما نیاز داریم. معمولا داده های دسترسی به وردپرس مانند admin، FTP و SSH است. اگر نمی دانید چگونه این اطلاعات را ارائه دهید، ما به شما کمک خواهیم کرد. ما هیچ اطلاعات حساس را جمع آوری یا به اشتراک نمی گذاریم و آن را محرمانه نگه می داریم. این فقط برای اهداف کار استفاده می شود .

  • پاسخ 12. روش های پرداختی چگونه است؟

    شما می توانید برای پرداخت هزینه خدمات از تمام کارت های اعتباری عمده عضو شتاب با داشتن رمز دوم کارت بصورت آنلاین پرداخت کنید. تمام معاملات توسط درگاه ها و اتصالات تأیید شده تأمین می شود. هیچ اطلاعات حساسی ذخیره و یا به اشتراک گذاشته نخواهد شد.

  • پاسخ 13. چگونه پرداخت انجام می شود؟

    شما باید در وب سایت تعمیرگاه وردپرس ثبت نام کنید و به حساب کاربری خود وارد شوید. سپس، شما باید یک برنامه ماهانه / سالانه یا یک سرویس سفارشی برای سبد خرید خود اضافه کنید (یا مقدار زمان لازم برای سفارشی کردن سایت خود را اضافه کنید)، سفارش شما را بررسی میکنیم و به پرداخت ادامه میدهید .

  • پاسخ 14. خدمات شما شامل تخفیف نیز میشود؟

    بله، ما تخفیف برای مشتریان ویژه و یا پروژه های بزرگ ارائه می دهیم.

  • پاسخ 15. سوال دیگه ایی هست؟

    اگر سوال دیگری از تعمیرگاه وردپرس دارید، با تماس با ما ، سوال خود را مطرح کرده و فورا پاسخش را دریافت کنید.

icons icons icons icons Group 5 close icons icons Cross icons icons google icons icons icons icons icons icons icons icons icons icons
تمامی حقوق برای مکانیک وردپرس محفوظ میباشد